Wat doe je met een defect of beschadigd product?

Eerst en vooral is het belangrijk dat je je bestelling binnen de 7 werkdagen na levering controleert.
Wij kunnen geen klachten aanvaarden voor producten die reeds langer dan 7 werkdagen bij de klant liggen.
Als je denkt dat je product niet werkt zoals het moet of als het beschadigd is, dan contacteer je best onze klantendienst.
Zij gaan met jou het probleem bekijken en met wat geluk kunnen ze het meteen oplossen.
Lukt dat niet, dan zetten zij de procedure in gang om jouw defecte product zo snel mogelijk te kunnen vervangen.

Defecte producten worden steeds omgeruild. (en niet terugbetaald)  
Wij kunnen het nieuwe product pas opsturen als we het defecte product hebben ontvangen.

In België heb je na een aankoop altijd recht op de wettelijke garantie van 2 jaar.
Sommige merken bieden echter een verlengde garantie aan.
Onze klantendienst zal jou informeren over de specifieke garantietermijn voor jouw defect product.

Je recht op garantie vervalt in de volgende gevallen:

•  abnormaal of niet-conform gebruik van het product
•  verkeerde aansluiting of installatie door de klant
•  defecten als gevolg van externe oorzaken zoals een val, waterschade, blikseminslag....
•  defecten als gevolg van nalatig onderhoud